A les nenes i nens els hi agrada el parc i quan proposen fer el treball d’investigació diuen: “Hi volem anar per jugar, investigar, buscar-hi coses i veure com funcionen, muntar-les a l’escola. Amb un arbre i una corda podem fer un gronxador”.

Vam anar al parc i després de jugar-hi vam mesurar els salts fets des del gronxador i comparar

qui saltava més lluny dels quatre!

El gronxador s’assembla a un pèndol.

A l’escola vam construir un pèndol.

El pèndol estava aguantat amb una corda i al capdavall tenia una ampolla on vam ficar pintura.

Quan vam deixar anar el pèndol (tibat una mica tort) el dibuix que feia era com una S.

(Al mig hi havia més pintura perquè quan acabava  passava per allà. Tenia una forma com una s).

A l’escola primer vam decidir fer un tobogan però després vam fer un gronxador.

Està fet amb una corda i una roda.

Un altre dia vam tornar al parc i Oh! Sorpresa! N’estan fent un de nou!!!

En Tamayo va treure les coses del parc vell. Aquest parc l’ha fet l’empresa Happyludic.

Hem mirat i hem vist que els materials que utilitzen són: ferro, plàstic, fusta, corda, pintura.El parc nou té una teranyina que roda.

La teranyina rodava menys temps sense nens a sobre i més temps amb nens.


En el parc hi ha llenguatge de mans (podeu mirar si trobeu a on!)

Vam saltar des del gronxador nou i vam tornar a mesurar els salts: saltem més lluny.

Creiem que saltem més lluny perquè:

“no l’ha provat tanta gent i va més bé”

“és més alt i quan saltem, ho fem més alt i més lluny”

“el gronxador vell pesava una mica més i la cadena no anava tan bé”

“el vell anava més lent, el rovellat de la cadena el feia frenar”

Continuarem investigant…

En aquest parc hi ha una tirolina que ens agrada molt.

ENS AGRADA ANAR AL PARC, I ARA…. ENCARA MÉS!!!