Com reciclem a l’escola?

//Com reciclem a l’escola?

Com reciclem a l’escola?

A l’escola els mestres ens vam fer adonar que fèiem molta brossa i vam fer una auditoria per ser conscients de la quantitat de brossa que generàvem i com la classificàvem.

Cada cicle va analitzar un aspecte diferent:

– Educació Infantil van mirar quantes papereres hi havia a tota l’escola i de quin tipus.

– Cicle Inicial van demanar a tots els nens i nenes de l’escola com portaven el seu esmorzar

( paper de plata, embolcall de roba, sense res…) i és van adonar que molta gent portava paper de plata i van fer una gràfica molt representativa.

– Cicle Mitjà van recollir tota la brossa de quatre dies de totes les papereres de l’escola,

ho van classificar i ho van deixar a fora perquè la gent veigués quanta brossa fèiem amb quatre dies.

-Cicle Superior van mirar el volum de les papereres i després el volum de la brossa.

Quines conclusions hem tret?

1. Es genera molt paper de mans

2. Llencem les coses on no toquen

3. Utilitzem molt paper d’alumini

4. Tenim massa papereres de rebuig

5. Els recipients de paper haurien de ser més grossos i n’hi hauria d’haver més i de rebuig molt pocs i petits.

Quines decisions prenem?

1. Centralitzar els cubells als passadissos reduint el nombre de cubells.

2. Fer una visita a la planta de triatge de la Mancomunitat (cicle mitjà i superior) i anar a veure la deixalleria mòbil.

3. Utilitzar diferents embolcalls per esmorzar i fer un correu a les famílies prohibint el paper d’alumini.

4. Fer un treball sobre el paper d’alumini.

5. Posar cartells als lavabos posant èmfasis a l’ús d’un sol paper d’aixugamans.

2018-12-21T12:53:31+00:00